پرمین

گلچین مطالب وب

پرمین

گلچین مطالب وب

جوک مورد داشتیم ... 4

مورد داشتیم طرف رفته بقالی گفته اغا گرد سفید خوشمزه دارید. فروشنده گفته چه طعمی چی هست. گفته اهان غوض پیل. میگن فروشنده رفته تو یخچال مغازه میگه من ابمیوه انگور لیمویی با طعم دوسیب هندونه .

جوک مورد داشتیم ... 3

مورد داشتیم
که رفته فرش بگیره فروشنده گفته چه سایزی مد نظرتونه
خیلی شیک و با اعتماد به نفس گفته
.
.
.
XL

بعدشم خیلی شیک ضایع شده

مدیونید اگه فکر کنید خودم بودم...



جوک مورد داشتیم ... 2

بچه که بودیم هرجامون درد میگرفت میگفتن هیچی نیست!! داری قد میکشی! o_O

حتی مورد داشتیم طرف تا مرگ مغزی و قلبی هم پیش رفته باز بهش گفتن هیچی نیست داری قد میکشی!


جوک مورد داشتیم ...

مورد داشتیم دختره و دوستش روز ولنتاین چون مخاطب خاص نداشتن و مسلما کادو و تبریک هم نگرفتن با این جمه گهربار:(نه که ما خیلی خوشگلیم هرکی مارو میبینه مبگه اخه این که با من دوست نمیشه!!!)خودشان را دلداری میدادند.... استدلال رو داشتین؟؟؟ مدیونید اگه فکر کنید اونا من و دوستم بودیم!!

جوک جدید


جایزه عینک طلایی از همین جا تقدیم می شه به ...






انتخاب کننده بازیگر در سریال معمای شاه برای انتخاب بی بدیل نقش ثریا ....
اصن مو نمی زنه دیدین؟؟؟
فکر کردین می خوام گریمور سریال کیمیا و ستایش رو بگم ؟ نخیر اونا دیگه دمده شده


  


تصور کنید تو ایران هم مثل آمریکا اسم وسط داشتیم ^_^

اون وقت بعضی ها رو باید اینجوری صدا میزدیم >_<

نازنین زهرا زینب السادات حسینی

حالا هی بگین ایران بده -_-



  


فلسفه ی اختراع مونوپاد این بود که




بشر فهمید از دور همه چیز قشنگ تر به نظر میرسه حتی خودش! :D



  


کی گفته مردا تو خونه کار نمیکنن ..
.
.
.
پس سوسکای توی دستشویی رو کی میکشه؟ :)






اولین بارى ک بابام ی چک خوابوند تو گوشم خندیدم,گفتم چکو باید تو بانک بخوابونى





بزرگوار چک دوم رو طورى خوابوند ک با مفهوم همراه بانک آشنا شدم




  


دختره رفته آموزش نقاشی با آبرنگ...
استادش گفته یه استکان آب با خودتون بیارین...
دختره گفته من آب میل ندارم میتونم یه استکان چایی بیارم؟؟؟
میگن استاده بیخیال اموزش نقاشی شده...
زده تو کار قاچاق کود حیوانی ...



  


این قدر خجالت می‌کشم وقتی
_
_
گربه های کنار خیابون جلو پام بلند میشن
آدم معذب( موذب) میشه ^_^



  

وقتی ریش یا سیبیل رو داری اصلاح میکنی به یه نقطه میرسی که اوکیه
یه حسی از درونت میگه:یکم دیگه یکم دیگه یکم دیگه



ازونجا به بعد ریدن شروع میشه




  

عاشق لهجه مشهدی ها هستم.....

اگه گفتید چرا؟؟؟.

.

.
.
.موبوروم(مُبُرُم)==یعنی دارم چیزی رو میبُرم با قیچی
.

.

.
.موبوروم(مُبُرُم)==یعنی دارم چیزی رو میبرم جایی مثلا با موتور

.
.

.
.موبوروم(مُبُرُم)==یعنی من برم دیگه دیرم شده
.
.
.
.
ضمنا وقتی ی نفر در میزنه یکی میگه کیه در جواب میگن مویوم (مویوم جمع میشه دیگه)وقتی سه چهار نفر در بزنن چی میگن ب نظرتون ؟؟؟.
.
.
.
.
.مهشدی ها عاشقتونم با این موبورموتون






۞۩ஜخدایا پناهم باش.که جز پناه تو پناهی نمیخواهمஜ۩۞

یه سلامى هم بکنیم به اونایى که دل خودشونو خوش کرده بودن که برن روسیه و با دختراش ازدواج بکنن و اقامت و 15هزار دلار امریکا هم سر جهاز بگیرن.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
سلام صابون زده به دلت



  


یه مقدار پول دارم که درخور توجه نیست

بیشتر پنجره خور بی توجهه.
چشم ،،،

اونم میدمش ساعت زنگ دار میخرم
که قرصام دیر نشه مثل الان



  


Эа квюо доктюж емпыдит аппэльлььантюр, ед вяш амэт незл. Ыт дольорэ коммюны нык. Зыд ад вэртырэм пэрпэтюа, ан хабэо кэтэро дэтракто дуо, новум фэюгаят хёз ат. Аэтырно анкилльаы мныжаркхюм эа шэа, пэркйпет жплэндидэ зкрипторэм йн векж.








برادرها متن صیغه عقد دائم به روسی حفظ کنین به درد میخوره



  


کلانشینکف من کیه






دارم مخ یه دختر روسی رو میزنم




  


از وقتی که اخبار روسیه رو شنیدم شبش خواب دیدم هفت تا دختر مانکن روس قد بلند طلایی از دریای خزر اومدن بیرون هفت تا دختر چاق بیریخت رو بلعیدن :| :| :|





یه پسر 9 ساله تو اینستا با دوس دخترش یه عکس گذاشته بود

زیرشم نوشته بود : نه شیرینیم نه خسرو ، نه لیلی ایم نه مجنون

قراره خودمون یه داستان بشیم ...

فک کنم میخوان ادامه تام و جری رو بازی کنن :)